Założenia organizacyjno - programowe dla XXXI edycji PSR
- Czas trwania Podyplomowych Studiów Rachunkowości - edycja XXXI obejmuje rok akademicki 2013/2014.
- Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele (10 dwudniowych i 2 jednodniowe zjazdy), w godz. 900 - 1900 według podanego niżej porządku.
Nr zjazdu Daty
I 5 – 6.10.2013
II 26 – 27.10.2013
III 16 – 17.11.2013
IV 7 – 8.12.2013
V 11 – 12.01.2014
VI 1 – 2.02.2014
VII 22 – 23.02.2014
VIII 15 – 16.03.2014
IX 12 – 13.04.2014
X 10 – 11.05.2014
XI 31.05.2014
XII 21.06.2014
I 5 – 6.10.2013
II 26 – 27.10.2013
III 16 – 17.11.2013
IV 7 – 8.12.2013
V 11 – 12.01.2014
VI 1 – 2.02.2014
VII 22 – 23.02.2014
VIII 15 – 16.03.2014
IX 12 – 13.04.2014
X 10 – 11.05.2014
XI 31.05.2014
XII 21.06.2014
obrona pracy końcowej lipiec i wrzesień 2014
- Program studiów obejmuje łącznie 214 godzin dydaktycznych w tym: 167 godzin wykładów, 35 godzin ćwiczeń oraz 14 godzin seminarium dyplomowego.
- Wykłady prowadzone będą z następujacych przedmiotów: Rachunkowość finansowa, Podatki w rachunkowości, Prawo cywilne, gospodarcze i administracyjne, Sprawozdawczość finansowa, Rachunek kosztów.
- Ćwiczenia realizowane będą do przedmiotów: Rachunkowość finansowa, Rachunek kosztów.
- Zajęcia prowadzić będą pracownicy naukowi SGH oraz przedstawiciele praktyki gospodarczej.
- Warunkiem otrzymania świadectwa ukończenia Podyplomowych Studiów Rachunkowości jest:
- zdanie wszystkich egzaminów przewidzianych programem studiów,
- złożenie zaakceptowanej przez promotora pracy końcowej,
- złożenie egzaminu końcowego przed Komisją Egzaminacyjną.
- Opłata za całość studiów wynosi 7 000 zł brutto. Istnieje możliwość wpłaty w dwóch ratach - w chwili składania dokumentów 4000 zł, druga rata w wysokości 3000 zł płatna jest do końca stycznia 2014 r.
- Wpłaty za studia przyjmowane są wyłącznie w formie przelewu na konto Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
W tytule płatności należy podać: NAZWISKO I IMIĘ; 500-06-1231
- Wymagane dokumenty:
- odpis dyplomu ukończenia uczelni wyższej (dyplom magistra) - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- dwie fotografie (35mm x 45 mm),
- kserokopia dowodu osobistego (obie strony dowodu osobistego),
- dowód wpłaty czesnego (lub odpowiedniej jego raty) na konto uczelni,
- w przypadku płatności ratami oświadczenie o terminie wpłaty drugiej raty,
- informacja o płatniku faktury - w przypadku płatności w ratach dokument ten powinien być wystawiony oddzielnie dla każdej wpłaty,
- Zapisy przyjmowane będą od 1 czerwca 2013 roku wyłącznie poprzez formularz rejestracji.